We have no regrets, we just don't care tonight

ja typ lite så är det ändå
känns som att jag inte bryr mig om nått längre
bara följer mina dagliga rutiner sen kvittar resten liksom
har tröttnat på så mycket, sånt som betydde så mycket förut

snart ska jag iallafall bege mig ut en ridtur efter en dag med jobb & plugg
känns lite som att jag får jobb hela tiden nu och funderar på om jag verkligen hinner med det och skolan, ska ju ändå plugga åtta timmar per dag ..plus att rita kartor x antal timmar i veckan, fotojobb, vikarie på JB, träna, rida med meraa! fast ska inte klaga hehe, bra med jobb å pengar

imorgon ska jag va vikare på JB, för gymnasieettor i svenska! hähä wish me luck
plus att imorrn kommer malin hit å bor hos mig :)))))) är nämligen själv hemma till på söndag

bild (tagen med nya blixten) på en sötkisse måns


Kommentarer
Postat av: Becca

meeeh, kan inte jag få bo hos dig lite på fredag då? :D

2010-09-22 @ 18:36:09
URL: http://rzgavec.blogg.se/
Postat av: ebbs

du får bo hos mig när du vill hjärtat :D

2010-09-22 @ 19:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0