friday night

förmodligen är de allra flesta å dansar röven av sig nånstans
själv ligger jag hemma i sängen efter att ha haft idolmys med bästaste mamma
på något sätt känns det väldigt skönt att bara kunna vara hemma, för ungefär ett halvår sen så var jag verkligen tvungen och göra nånting varje dag på helgen..antagligen var det för att jag var tillsammans med gurra då och när han gjorde något kände jag också var tvungen att göra något, helst vara på samma ställe..ah det är skönt att slippa den känslan iallafall, även om att jag saknar att ha en pojkvän ibland.. iallafall på söndagar! ehehe har ju faktiskt inte vart själv på cirka tre år, såatteeee

nemen slut på babbel och fortsätta kolla på Remember me! Robert Pattison är en kille jag skulle tänka mig jaaaa, hähä, fast slutet suger ganska hårt ändå!

justeee pillrade ihop en ny header lite snabbt, får bli någon mer välgjord så fort jag orkar..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0