Dag 8: Något som förändrat ditt liv

ah shit assåå vad har förändrat mitt liv? finns la inget direkt speciellt..
men om det skulle vara nått så skulle det väl vara
när min bror började ta med mig på fester med hova/gullspångs människor!
började då prata och umgås med per&jennie, och därefter lärde jag känna alla andra
och det visade sig att jag trivdes och passade ihop med dom asbra!
efter den stunden har jag vart där nere cirka 3-4 dagar/veckan och säger numera att jag kommer ifrån hova
istället för finnerödja!
även om det är ett litet place och det inte händer alls mycket så tycker jag om det ;)
om detta inte hade hänt så skulle jag ju liksom inte känna alla människor som har så stor del i mitt liv, varken dom från hova, gsp & otb! hade ju sugit kuk rent ut sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0