kommer aldrig på roliga rubriker

njee, sitter i skolan nu...har ju buffertdagar (göra klart dagar) nu, eller mån-ons! så igår var jag ledig ist, vilket innebar massa jobb....men bra med lite extra pengar som ska gå till malins & min resa i vår :))
har inget att göra i skolan nu heller, så har jobbat lite och försökt vinna checkar på nån sida som typ hela klassen sitter & nördar vid! aja, måste iaf sitta här en stund till eftersom jag har körlektion vid fyra :) det är ju faktiskt bara 25 dagar kvar till jag fyller år (happyface)!

I'm already looking back
I'm already looking around
Where did we get off the track
What wass it that brought us down

/ eee

Kommentarer
Postat av: Melliiiiis

(y as bra ebbsi!

2009-10-21 @ 15:52:59
URL: http://malinmellgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0