sommarjooobb

sitter och söker sommarjobb lite överallt nu! fast vill verkligen inte jobba. 
har ju inte haft något riktigt sommarjobb tidigare utan har haft riktigt sköna sommarlov. kanske beror det lite på att jag har har haft bruten arm och gips de två senaste somrarna?!

men hade ju planerat att va utan gips i sommar, så något kanske är bra att göra något, även om jag mycket hellre skulle vilja ligga vid stranden varje dag hela sommaren ehehe.

det som jag känner vore roligt att jobba med i sommar är typ att ta kort eller att jobba på en gård med massa djuuuur, men vart kan man göra det?

annars dricker jag varm choklad och funderar på om jag ska gå ut och gå eller inte, det blåser och snöar ute ju! jäklaaa skiiit. får helt enkelt plugga istället, det är ju oxå kul liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0