what´s the point

vaknade upp imorse med känslan av att det var fredag
tyckte lite synd om mig själv när jag kom på att det bara var tisdag, så tyckte att jag fick sova en timme till

har inte alls gjort nått vettigt idag, eller jo, har ju faktiskt redigerat bröllopsbilder helaaa dagen typ samtidigt som jag har kollat på tre filmer å lite tv, hähä
ska nog åka å lämna bilderna snart
sen kanske byta till vinterdäck? eftersom dom faktiskt varnar för snöstorm imorrnnn, kul!

/ eee

bild från en härlig dag i somras, riddarveckan!

Kommentarer
Postat av: Melinda

ååh sommar & limousinen! :D

2010-10-19 @ 22:02:32
URL: http://melindasvensson.blogg.se/
Postat av: ebbs

hihi jaa så mysigt så ;D vi får dra ut allihopa snart tkr jag! (;

2010-10-20 @ 11:52:18
Postat av: Melinda

jaaa absolut! :D vad sägs om hova hotell den 6 november, på halloween! det är tydligen maskeradtävling, så vore ju kul att kläa ut sig till något! haha ;)

2010-10-25 @ 18:09:29
URL: http://melindasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0