varning för ras

ehhh tjaaaa
har lämnat in lilla datorn till skolan nu
och får den igen om en veckaaaa....kul
men ehehe ah bara 9 dagar kvar till studenten, både skönt & tråkigt!
liseberg med båda medieklasserna imorrn iaf :)

iii helgen sååå ..ah shiit va gjorde jag eller ?
eller juste, ut på björnes i fredags ooooch chaufför i lördags till otterbäcken, vart ju ganska så spännande där framåt slutet..

oooch jag och malin har hittat magnum double i sverige (tack vare malin ö), så atteeeeee det käkade vi i måndags göttgöttgött!

oooh nu rider dom mekanisk tjur på tv, snacka om att man saknar cypern assåååå :((( å så saknar jag att vara med malin varje dag också! mihih

eheeheh annars så är jag både typ värsta pepp och glad samtidigt som allt känns bajs.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0