lördaaaag

mjaa, varför händer det aldrig nått nu för tiden? :(
fast jag brukar ju vara ganska så trött och inte orka göra nått heller meeen
igår var iallafall jag och gurra på bio, avatar. hade tyvärr väldans ont i huvvet så det var lite svårt att slappna av och hänga med i filmen
idag har det vart lite släkt här och ätit min fina smörgåstårta, som jag gjort alldeles själv höhö
jaooo sen åkte jag till malin, eller jag och gurra, för han var också här, fast han följde inte med till malin men, haha ..
lekte lite med tommyboy, lucas & marcus
åkte till helen där det var folk på bygget
sen såå skjutsade vi hem lucas pappa och mats, ganska såå roligt vare iaf!
eheehe, hejråå

/ eee

smörgååstårtan

murres tassar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0