gaaaaaaaahh

jag är lite sjuk idag, så struntade i att åka till dagis
ont i huvvet & mår ganska så mkt illa
mihihi, idag äre dags för tatueringen! drömde dock att jag åkte dit och så vare massa som satt och knarkade där inne och killen som skulle göra det var inte där, så det var en annan tjej som typ aldrig hade tatuerat nån som skulle göra det, plus att hon var hög! iallafall så så åkte jag därifrån, men senare när jag och mellismalin satt och kollade på film bröt dom sig in i huset & malin skrek asmkt, sen försvann hon och aaah värsta läskigt vare!
men hoppas på att det inte blir såååå
efter tatueringsgrejjset ska jag på möte med tema skolfoto, fika med LISA :D, handla kamera och sen fira pappa som fyller år! GRAATTTIS <3
ac/dc verkar ju ganska kul att gå på igeeeeen dåraa

ska köpa denna, som är nedsatt 700 kr, skönt att ha en liten kamera oxå som man kan ta med lite lätt så där !

/ eee

Kommentarer
Postat av: Melliiiiis

meh cp :D

2010-01-21 @ 15:06:29
URL: http://malinmellgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0