I can do anything

tjennaaaaa
kom precis hem från bästaste malin!
igår så blev det som sagt bakande plus massa prat & mat, mysigt att träffa alla igen!
efter lite vin drickande och några timmar senare så drog jag & malin till tobbe mfl.
följde med dom till hotellet en sväng å sååraaaa.
sen drog vi hem och sov!
idag har det blivit lite tvmys, promenix, bilåkande å såå. ehehe

ne nu ska jag käka masssaaa mat så att jag håller mig hela dagen imorrn!
wihoo operation, kul jul.

fin bild från cypern annars ;)

Kommentarer
Postat av: Melliiss

Sv: Ah du är en tönt.. eftersom det där kunde varit så mkt gulligare ;)

2010-12-12 @ 19:47:25
URL: http://malinmellgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0