drömmis & operation

måste berätta min dröm lite dåraa
eller igår så satt jag & j. och kollade på kissies blogg (gör jag väl kanske ganska ofta men..)

ah men iallafall så drömde jag att det stod på hennes blogg att hon skulle till hova och hälsa på några släktningar. sen på nått matställe så hamnade vi vid samma bord som henne!
och så satt hon och klagade på stället och folket hela tiden, sen sa hon nått dumt till mig, så då började jag kasta smör på henne! mohahaha
iallafall så vart hon jätte äcklig och hennes skönhetsoperationer typ smälte och löshåret åkte av! helt trashig blev hon och jag var jätte elak, kul :) fast var ju för att hon var elak först såklart!

sen iallafall så tror jag att vi började prata
och blev ganska bra kompisar..
fast sen ville hon att jag oxå skulle operera mig såå hon drog med mig nånstans
sen vakna jag! hihi

ahja ska ju operera mig snart iaf, ska äntligen få ta ut spikarna i armen om två veckor! :)
mitt fina ärr kommer säkert bli ännu finare då oxå! men får antaligen mer pengar för det i sommar då! mohaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0