dag 2: presentera din föräldrar

pappa: min pappa heter Martin dåra och är född i stockholm, jobbar nu som jägmästasre i Örebro. mmm vet inte riktigt vad jag ska säga liksom? han är helt underbar och jag älskar honom så otroligt mycket! jag har alltid varit "pappas tjej" och det trivs jag jätte bra med. har nog aldrig knappt sett min pappa arg, kanske bara lite smått irreterad nån gång. han är verkligen jätte snäll, vill allas bästa och är rättså bra på att skämma bort mig oxå. otroligt smart är han , kan verkligen allt! och då skojjar jag inte. han hjälper verkligen mig och mamma med allt, haha stackarn! men ah finns så himla mycket mer att säga om pappsen, men helt underbart underbar är han & absolut den bästa pappan! <3




mamma: heter Anna (Anna- Lena egentligen, men hon föredrar Anna), född i Karlskoga och jobbar just nu på dagis, annars är hon lärare. ihi kära mamma, så bra på alla sätt! kan verkligen prata med henne om alla och allt. sen så är hon som hon är liksom, kan verkligen bjuda på sig själv och skäms inte för något! (skulle vilja vara mer lik henne på det sättet). trivs så bra med hennes sällskap och bara få krama henne, då känner jag mig verkligen trygg och älskad. och ja, finns så mycket mer att säga om mammsen oxå! men älskar henne sjuuukt mycket och jag skulle inte kunna ha någon bättre mamma! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0