skuulan

hejsan!
ingen bra dag idag känner jag
har temavecka denna vecka i skolan, vilket gör att vi kommer gå från halv nio till tjugo över tre varje dag, suug :( inte nått annat som direkt känns kul heller, tur att jag & mellisen ska va deprimerade tsm iaf och vi har ju våra busiga planer inför helgen! hihi, ingen idé att vara taskig mot oss just nu

ne nu ska jag nog kanske ringa min käre far och kolla om han har nått jobb till mig och så kanske att jag ska göra nått vettigt i skolan

/ eee

blow my mind away


Kommentarer
Postat av: Mellis

(y) gillar våra planer starkt!

2009-10-06 @ 20:26:17
URL: http://malinmellgreen.blogg.se/
Postat av: ebboo

ja särskilt med traktorn! :)

2009-10-06 @ 21:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0