höstlov

yeyy äntligen höstlov! ASBRA :)))
idag så tror jag att det styrs till mariestad på partajjj med malin adam & simon? ååå så ska josefin elin daniela & fanny oxååå dit och massa mer också såklart...eheeehe, inte bara vi :)
idag så har iaf jag alex & malin försökt att ragga lite sponsorer tll projektarbetet och igår sååååååååå .....prövade vi STUDENTMÖSSOR !! fast det var snordyrt - stackars mina föräldrar..
neh nu ska jag sluta & vara jobbig och typ kanske..ringa å störa malin igen, bara för skojjs skull. eller neh, hon kan ta å ringa mig denna gång, aah blir bra :)
Ha en bra kväll!

/ eee

får bli en bild på marcus & gabbe, eftersom marcus fyller 18 idag! GRATTIS :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0