blogg sug!

fick helt plötsligt lust att börja blogga lite igen. egentligen inte för att så många ska läsa, utan just för att skriva av sig om allt möjligt. kanske är det för att det blir mysigare att sitta med datorn i knät såhär på hösten? mm tror så.
-
sommaren har iallafall dragit förbi i full fart samtidigt som det känns evigheter sen juni var. juni som innehöll studentfiranden, ayia napa, midsommar och rätt många festkvällar, en bra månad ändå. juli vill jag däremot bara sudda ut. 1 juli kommer alltid finnas kvar i hjärtat, då vi förlorade en kär vän, som alltid kommer att leva kvar i minnena. juli var en sådan månad som man försökte tänka på annat och försöka få fram ett leende bakom all sorg. västkusten, riddarveckan, göteborg, några veckors jobb på kondis och fina vänner gjorde så att detta funkande någolunda. sedan kom augusti. alla jobbade förutom jag, typ. fick spendera mycket tid med nya kissungen pysen och längta till turkiet, dit jag å klas åkte till i slutet av månaden.
-
och nu sitter jag här, det är höst och skolan är i full gång. på något sätt vill jag va ledig hela tiden, samtidigt som jag vill plugga, träna och ha en rytm i livet.
-
shit kändes som detta blev ett djupt inlägg! ehehe
nej, återgå till plugget och sen lite titt på idol :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0