bad romance

hatar att bestämma saker som man inte har en aning om! varför kan inte bara nån säga till mig hur jag ska göra (malin, jag vet redan vad du tkr och nej malin bestämmer inte allt i mitt liv, men eftersom hon är bäst så betyder hennes ord väldigt mkt!) så jag kan få ett slut/början på allt. bajs.
orkar inte va ledsen över små saker längre utan har bara lust att leva livet utan bekymmer, men ändå vet jag att känslorna alltid kommer att finnas där. så bajs.

funderar på att göra som Olive i Easy A, nice film asså! gör ju inget att Cam Gigandet är med heller, eheheh


Kommentarer
Postat av: Anonym

malin bestämmer inte allt i ditt liv :)

2011-01-10 @ 17:47:39
Postat av: Josefin

gå till en kurator och prata, det har hjälpt mig :)

2011-01-10 @ 18:31:52
URL: http://salutmoncoeur.blogg.se/
Postat av: ebbs

ah det kanske vore nått ;)



och malin bestämmer inte allt, men hon är ju min bästa kompis sååå klart hennes ord betyder!

2011-01-10 @ 18:40:41
Postat av: Malin

haha, ne jag bestämmer då ingenting! :)

det är ju ebba som bossar över mig lix

2011-01-10 @ 19:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0