lalalaa uttråkad eller ne orkar inte plugga bara

1- Tre sanningar om dig själv
- jag är otroligt äcklad av handfat,duschar & tandborstar
- jag har svårt att tillåta mig själv att vara lycklig
- jag älskar kattteeeer

2 – Meningen bakom ditt bloggnamn
uhmm jaduu, var ju nån som kalla mig för ebbopp nån gång? adam kanskee? eller?

3 – Vad heter dina allra bästa vänner?
dom vet allt vilka dom är

4 – En vana som du önskar att du kunde trolla bort
tvångstanken att göra det mesta tre gånger

5 – En plats du aldrig kommer glömma
är nog vårt hus & gård, har ju bott här sen jag var liten så har massa fina minnen härifrån

6 – Favoritsuperhjälten och varför?
jag själv bara för att jag är så cool

7 – Den/dom som har störst inverkan på dig
mamma & pappa helt klart! sen mina närmaste vänner

8 – Mål på kort sikt för denna månad och varför?
att jag ska bli frisk och orka plugga massa 

9 – Något du är stolt över
hm vettefan? mina nära & kära som är så otroligt bra kanskee 

10 – Låtar du lyssnar på när du är glad och när du är ledsen
när jag är ledsen lyssnar jag på lars w. och när jag är glad så lyssnar jag nog på partylåtaaarrr, ehehe

11 – En tid du saknar
saknar att vara liten, saknar tiden då jag började va i hova och alla var så himla nära varandra, saknar sommaren & utomlandsresor

12 – Varför började du blogga?
bloggade först utan att veta varför sen när jag slutade och började igen, var det för att elin & becca ville ha nått att läsa!

13 – Hur ser ditt hus ut?
rött med vita knutar typ, en ganska stor altan på framsidan oxåå 

14 – Hur ser din familj ut?
den ser ut så som att: mamma anna, pappa martin, storebror johan & lilla jag.  

15 – Sätt din spotify på shuffle – skriv dom första fem låtarna som spelas
1. danza kuduro - don omar
2. I´m on a boat - lonley island
3. jag kommer - veronica maggio
4. poison - nicole scherzinger
5. like a lady - the sounds

16 – Hur har du förändrats under det senaste två åren?
hm på ett sätt har jag blivit osäkrare på människor, men ändå känner jag mig själv bättre, vågar mer och tänker mest på att leva livet medan jag lever

17 – Någon som du skulle vilja byta liv med för en dag, och varför?
hum cam gigandet kanske och få va så snygg? eller ne bättre att va hans tjej kanskee.. ehehe. eller kanske typ Brian Johnson (sångaren i AC/DC) och stå på en scen inför typ 100 000 människor och vara bra på att sjunga! grymt
18 – När du ligger på din dödsbädd och blickar tillbaka över ditt liv, vad vill du att du ska tänka då? 
I´m awesome

19 – Smeknamn du har, och varför du har dom
hm mamma säger ju typ jämt "fjuden" och "korven", haha vet inte riktigt varför men tycker om det! johan brukar säga "Slebba" för att det rimmar på ebba.. annars vet jag inte, "ebbaängel" kallades jag för i högstadiet bara för att jag var så snäll, hähäh. annars gillar jag ebbs! justeee, malin tycker ju "grodan" är bra också, bara för en bild från cyypern..

20 – En kort förklaring av hur din framtid kommer se ut
hm har ingen som helst aning, går ut högskolan våren 2013, när jag är 21..då vill jag ut å resa och jobba lite överallt, prova på saker. sen typ. kanke när jag är 28-30, då vill jag skaffa familj.

21 – Något som gör dig glad
malin, blir alltid på bättre humör av henne. förutom när hon är sur. hihi

22 – Vad gör dig annorlunda till skillnad från andra
vettefuck. är ju bara mig själv

23 – Något du längtar efter
sommmarrrrrrrrrrrrrr

24 – Ett brev du fått
dåligt med det, senaste var från h&m!

25 – Vad man hittar i din handväska
hm pennor, anteckningsblock, skolböcker å en gammal äcklig matlåda som jag kanske borde diska, ja. bra att jag kom på det, ett poäng till mig 

26 - Din absoluta favorittid på året
alltså känslan man får när man kan gå utan jacka när våren kommer, den känslan är den bästa som finns! men sommaren är fortfarande bäst

27 - Varför gör du dessa punkter? 
why not?

28 - Har du bra humor?
haha ne, eller jo klart jag har. skrattar ju åt sånt som är roligt, inte sånt som är tråkigt. alla borde ha bra humor enligt dem själva, annars skrattar dom ju åt sånt dom tkr är tråkigt, eller?!

29 - Vad har du lärt dig senaste månaden?
jag har lärt mig olika teorier om hur människor tolkar mediatexter..haha nemen typ så eller?

30 - Dina favoritlåtar
ac/dc - shoot to thrill, billy idol - white wedding och säkert några mer. svårt juu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0