till bajsbecca & fiselin

precis som rubriken säger så är detta ett inlägg till becca & elin, så dom har något att läsa i skolan..hähä, ja eller kan väl va till er andra också lite grann eftersom jag inte har skrivit sedan midsommar..meeeen sååå det är när man är en busy girl! eller ah liteupptagen har jag ju ändå vart

fast vet inte riktigt vad jag ska skriva
men kisse murre är söt iallafall, min bebis
plus att det är idol snart, det är ju kuwl
och imorgon är det Hoffmaestro i örebro
hähähähä vore ju kul om ni kunde följa med elin&becca (niandramedsåklart)!!

tänkte slänga upp en bild oxå
på tal om det ska jag agera fotograf å ta bröllopsfoton & ta kort på kusin jonas band snart, såååattee om det är nån som vi va "övningsmodell" så vore det jätte bra verkligen!

tack å hejj leverpastej
puss på mina tjejer oxå !

/ eee



Kommentarer
Postat av: Becca

hihi vad söt du är lilla hjärtat! :D <3

2010-09-15 @ 11:06:17
URL: http://rzgavec.blogg.se/
Postat av: Melliiss

jaa ebbbsiii börja updatera igen!

2010-09-16 @ 17:50:44
URL: http://malinmellgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0