no regrets just love

hej jag är trött trött trött å lite ont i huvvet
men det är ganska skönt ändå, är ju trots allt så det ska vara på söndagar


i fredags kom malin hit igen efter skolan
käkade mat sen åkte ni till sommarstugan där det var endel folk
vi två badade badtunna och lekte som fiskarna i vattnet. hehe
fast malin dränkte flodhästen och jag brände mig på skorstenen så fick bli ett halvt dopp i skagern
efter vi hade badat kom det mer folk, typ linus helen adde didrik m.m
så stog å prata ett bra tag sen åkte jag & malin hem och kolla på oth & mumsa kladdkaka
blev även en tur till finnerödja och hämta erik!

igår var vi assega hela dagen å låg i soffan, hehe
sen åkte bajsmalin hem runt sju och jag drog till richard med elin&becca
blev en trevlig förfest med gött folk, sen vidare till Statt med erik & nathalie
väldigt rooolig kväll blev det iaf! synd bara att inte fismalin följde med ut :(


ehehe nu ska jag pussa på murre och pluggaaaa wihoo
/eee


saknar magaluf tillsammans med godingarna!


Kommentarer
Postat av: nathalie

<3

2010-09-27 @ 19:50:21
URL: http://nathalieeklof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0