I'm a space-bound rocketship and your heart's the moon

yeyeyeyey wowwow
nemen aaah älskar eminem lite! eller hans texter är ju awsomeeeeeeeee
hähä jag har träningsverk i benen efter ett hårt gympass & en springtur i det fina vädret
och imorgon är det fredag, gött kött!  ska då pluggaplugga, plugga lite till, tvätta bilen och typ kanske rida? sen på kvällen får vi se, kanske blir frimis & örebro med brudarna!

njeee kanske ska kolla på kungarna av tylösand innan sovning!

plus att jag är jätte sugen på att lägga ut lite bilder från bröllopet men vet inte om det går än eftersom det var ett "hemligt" bröllop..men får bli en anonym bild från det iaf! justeee hatar min kassa skärm på datorn också, i photoshop ser bilderna asbra ut, sen så i jgp blir dom jätte fula..:( så måste börja redigera i mammas dator nu innan jag köper ny!

/ eee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0