jag hatar snö.

japp bajs är snö, bajs på snö.
jag tycker verkligen inte om det, i oktober så ska det vara höst och fina löv och INTE SNÖ! bajsssss igen. nu kommer det säkert va snö i november december januari februari och mars. nästan ett halv år, men det är la kul!

njee nu ska jag ta å lugna ner mig lite, ladda hem lite låtar till en ny skiva, plugga lite och sen städa rummet. är också lite smått irriterad på vårt schema framöver också, måste åka till örebro fyra dagar i veckan och på fredagar. bajs på det med. mycket bajs blev det nu, ett till bajs är att man inte har lov på universitetet, varför liksom? vi behöver också ha lite ledigt. vill gå på gymnasiet igen, mycket mycket bättre! ni som går kvar där ska veta att det är så jäkla mycket roligare å bättre där! mmmm

okej slut på klag & bekymmer och vara glad över att det är helg istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0