I want it all

bajsbajsbajs
nemen ah, orkar inte med nånting riktigt
plugget går segt och det känns aldrig som att det kommer att fastna i mitt huvud!
sen så vet jag inte vad jag vill göra ikväll? gå ut i örebro ? hmm, om det låg lite närmare vore allt så enkelt, men först måste man liksom fixa skjuts till laxå, sen åka tåg upp till örebro, ta nattbussen till laxå, fixa skjuts hem från laxå runt fyra på natten...plus att allt blir så jävla dyrt!

känns som att det vore lite skönt att vara hemma med mamma också, men vet att jag kommer bli väldigt rastlös framåt kvällen!
är lite sugen på att ha en tjockiskväll med malin ocksåå..

nene, ska la fortsätta plugga lite sen ska jag städa mitt jätte rena rum! yeyy

/eee


lite cypern vore ju gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0