bajs sjukhus

bajs blir så trött på sjukhus
åkte dit idag för att ta bort spikarna som skaver så i armen
för att förra gången sa dom att jag bara skulle bedövas i armen så skulle dom ta bort dom
men nehe, åkte dit och så sa dom att jag skulle komma tillbaka en annan dag för en riktig operation & bli sövd med narkos å grejjere, så som de gjorde när de satte i spikarna.
tyckte ju att de lika gärna kunde ha ringt det istället så att pappa & jag hade sluppit åka til karlskoga .. men men

efter sjukhuset blev det Donken
en sväng till skolan
sen gymmet

nu har jag precis lämnat bröllopsbilderna
så ska fortsätta plugga nu, sen desperative housewives!

saknar kakan..

Kommentarer
Postat av: Melliiss

saaknareeeej, vi måste leka massa mkt i helgen!

miss it!!!

2010-10-06 @ 13:30:42
URL: http://malinmellgreen.blogg.se/
Postat av: Elin

Ihh saknar dig bebbbbbsi :(<3

2010-10-06 @ 14:16:20
URL: http://eeelinlarsson.blogg.se/
Postat av: ebbs

saknar er oxåååå mina små fisar!!! <3

2010-10-07 @ 10:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0