back on track

yeppyepp då vare måndag igen
har precis vart på gymmet och sitter i skolan nu
dock var jag osmart och glömde min laddare så kommer inte ha någon datorn idag

helgen har iallafall sett ut såhär;

i fredags lekte jag som sagt med malin
blev senare idol med henne magnus simon joakim johan & linus
sen åkte vi till finnerödja för att kolla in broders fest och hälsa på hemma hos adam

i lördags gick jag upp ganska tidigt för att åka iväg på bröllop
fotade hela elva timmar, men det var jätte kul och ett väldigt roligt&fint bröllop
efter bröllopet, vid elva, så åkte jag till hova
fick träffa min malin + lite mer folk
sen åkta jag & j. hem till honom och kolla film & sova

på söndagen blev det yttligare en film och en promenad
åkte hem och började redigera bilder & jöbba lite
sen så kom j. och bada lite badtunnisss

ahooo bra helg vare iallafall, bara vänta tills nästa!

nje nu ska jag plugga lite!

/ eee

Kommentarer
Postat av: Becca

YEAh ebbbbbaa :;D

2010-10-18 @ 18:29:53
URL: http://rzgavec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0