alla vägar har sitt pris

Så får du tro vad du tror, du vet vart jag bor
Du får gärna komma hit och skrämma mörkret


bläää bajstrött.
har precis kollat på gårdagens avsnitt av Kungarna av Tylösand
känner att jag skuulle kunna ta å sova lite, men neee ska försöka att plugga lite och kanske ta å jobba lite lite lite. men bara lite. lite lite lite (shhiiitt vilket fult ord det är egentligen "lite", men ah alla ord är ganska fula om man tänker efter)
känns apgött att det är helg nuuuu med! var inne i örebro i förmiddags och hade seminarium vilket gick bra och så blev det som vanligt ett pass på gymmet. nicebajs.

jussteeee lekte ju lite med malin & j. igår kväll oxååå
längtar till helgen så jag kan buusa mer med dom & bajsbecca! ihihi mer människor också hoppaaasss jag
ne hejråååå måste ju plugga lite lite lite

/eee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0