20 oktober 2010

tjennatjabbahallåååå
usch nu märkte jag att en till tanget som är aaaströg & jobbig, bajs på den.
kom precis till skolan efter ett ganska kort gympass, ska träffas tolv idag och förberda oss för seminariet imorgon, då vi ska kritisera en annan grupps pm och själva bli kritiserade, kuul ehehe

igåår när pappa & jag bytte däck så råkade han tappa en grej på mitt finger, trodde allvarligt att jag hade min vanliga tur med mig och bröt fingret. blev blått och gick inte att röra. men idag funkar det finemang! hihi

Ha en bra dag!

ganska sugen på att färga lite rött igen, men ska försöka vänta till nästa höst!

Kommentarer
Postat av: Chrislene

NICE SITE WELL DONE

2011-07-14 @ 15:07:59
URL: http://chrislene.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0