lalalalalalaa

heyyyyyyyyyy
jobbigt att det är sovdags typ nu och det är skola nu och 5 dagar kvar till helg igen..aja, nått att se fram emot iaf plus att det är klassfest på onsdag, ska bli kul å lära känna alla lite bättre! är ju svårt att få samma gemenskap som i tidigare skolor eftersom det är mest föreläsningar å sånt!

men ah iaf, helgen har vart bra!
becca kom hit igår & hämtade mig
vi drog på förfest med daniela millan carro erik hemma hos frida!
senare blev det Hova hotell och maskerad, va pirat igen!
får oxå gratulera min kusin som vann ;)
j. kom å hämtade mig senare så sov där

idag har jag jobbat lite
haft besök av farmor & farfar
och så har j. vart här, han åkteee precissss :(

ajaa lite bilder sen igårrr dååå




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0