höst på min planet

har haft bajs ont magkatarr typ hela dagen
efter skolan blev det iallafall Mcdonalds med mammsen & pappsen <3
fick bli enna kycklingsallad! Fick lite längtan&minnen efter mallorcas flygplats dååå jue!
seriössttttttttttttt? är ganska sur på att man har vinter/sommar tid, varför inte bara sommartid jämt?
då slipper det bli mörkt så jäkla snabbt! dom fina höstkvällarna försvinner ju jätte foooort nuuu..

j har vart här en sväng ikväll oxååå.
ligger och kollar på Pensionärsjävlar nu, verkar lite roligt ändå! :)
imorrrn ska jag va hemmaaa och vila magen!
kanske drar en sväng till mellgrenen om jag mår bra oxååå, nice bajs.


hähäähä lite utklädnad i helgen igen?

Kommentarer
Postat av: Melliiss

lillevi kanske kommer till mig imorn så tänkte vi käka oså :)

2010-11-01 @ 22:17:09
URL: http://malinmellgreen.blogg.se/
Postat av: Aksellejla

This site rocks :-) Very nice! Greetings from Spain.

2011-02-28 @ 09:52:39
URL: http://aksellejla.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0