12 januari

Tjao!
jag & kissemurr försöker komma på nått att göra, tror det slutar med twilight boken. Är lite smått irriterad på kulturhuset i örebro också, för det första sa de fel på en plats så vi stod och väntade på ett möte helt i onödan, för det andra har de dubbelbockat lokalen som vi skulle va i , så nu har vi ingenstans att vara och för det tredje erbjuder de en plats i april! vi som skulle va där i februari... its sucks! OCH så skulle vi ha mötte med dem imorrn, men det ställde dom in nuuu...alltså haha, ja, vi ska ha vårat projektarbete (fotouställning) där om ni undrar.
jepp, men ska in till örebro imorgon efter kondis å fixa lite med projektarbetet iaf..det som är bra annars är att jag älskar att va på kondis, plus att jag får sovmorgon och slutar två, så då kan jag åka hem och jobba, vilket oxå är asbraaaa! eheheeee
hejråå

/ eee

guururrrra<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0