ööööhöö

ussch, måste säga att jag aldrig vill göra gastroskopi igen!
tog inget lugnande utan fick bedövning i halsen ist, men iaf så skulle man bita på en sak så att man hade munnen uppe och så stack dom ner slangen i halsen och jag vet inte hur många gånger jag ville spy men det gick ju inte..så kändes typ som att man inte kunde andas och så kom det massa slem, så det täppte till halsen! asläskigt! sen iaf var dom nere i magsäcken å vid tolvfingertarmen å kikade lite och när det var slut så var det dreggel-slem överallt....hihi inte kul
men dom hittade inge fel iaf, man kan ju undra vad det är med magen :O
när vi var klara så gick jag & mamma på stan och åt å lite sååå
sen så var jag & malin på boxersize, kuuuuuuuuul
ehehehe

/ eee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0