mihihiihiii

yeees igår gick jag till skolan första gången efter två månaders praktik och jullov! det var faktiskt kul, kanske för att vi inte jobbade något utan satt och planerade studenten, balen & studentkryssningen, det kommer bli sååååå kul ! :))))))))))
och så har jag & malin bestämt att det blir cypern vecka 19 och det är oxå asbraa :DDDDD
och murre, som skulle tas bort idag, får en chans till eftersom han är min bästaste <3

shiit pommesfrits?
jätte dammigt på mitt golv ser jag nu
tuuur då att min käre bror flyttar idag (tråkigt oxå)
med det är till ett hus 50 meter bort såååå
men jag får hans rum
och det är stort
kommer se tomt ut eftersom jag inte har så mkt möbler meeeeeeeen

ehehe, vi är lediga idag
eller ah, vi ska plugga på ett prov hemma bara
inte så jobbigt

ikväll blire boxning med malin, gööött
hon får kanske färga mitt hår oxå om vi hinnner!?

/ eee



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0