blööö

alla, eller inte alla, men ganska många är tråkiga & dumma mot mig å malin :(
bra att hon fyller 18 på torsdag, för då kan vi roa oss bäst vi vill!
vi åkte iaf lite i adams nya van med massa foolk, värsta party bilen

och så fyller min kära mamma år idag, grattis! <3
så har vart lite kaljs idaaaaaaaaaaaag möhöhöhö

igår så iaf, åkte jag till laxå och tog tåget med jessica
till örebro, där sedan jag å malin öhliiiin åkte till lisa på förfest
sedan till frimis & maskinen! najsnajs vare
seeen så åkte vi buss i två timmar till laxå :o shiiiiit, men tur att gullspångsborna var med och gjorde allt lite roligare
sen blev det att sova hos jessica med hillevi
ehehehe

/ eee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0