dag 7: din bästa vän

åååååå det är malin mellgren!

min andra halva liksom, som piff&puff och bill&bull
finns ingen person som jag har så roligt med, vad det än gäller.
när alla andra står och är dyng seriösa & bråkar, är det vi som samtidigt har kul och skrattar
skrattar kanske lite för mycket enligt vissa, men vafan skratt förlänger ju livet?!
hon finns alltid där för mig no mather what och på hennes egna sätt så får hon mig alltid att må bra!
vi har gjort så mycket roligt och gått igenom så mycket på den senaste tiden, som att åka till cypern & spanien, åka ut på våra äventyr (även om det bara är i hova)..ah vad jag menar är att med malin känns allt bra & som att everything gonna be alright! kan verkligen prata med henne om allt och ah hon betyder så otroligt mkt!
ehehe ah men jag älskar dig malin & ett liv utan dig skulle suga bajs.


Kommentarer
Postat av: Melliiss

ja gud, vad skulle jag göra utan dig? :(

älskar dig <3

2010-12-14 @ 20:26:39
URL: http://malinmellgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0