dag 6: dina vänner

ja mina vänner, gud va jag tycker om er!
skulle vilja skriva om er alla, var och en, men skulle nog bli lite väl långt.
men i vilket fall hoppas jag att ni vet vilka ni är ;)
ni är helt underbara på så många sätt
skulle verkligen inte klara mig utan er, betyder så sjukt mkt gör ni!

Finns så mycket att säga, alla egenskaper hos er som gör er till just dem ni är. fina egenskaper som gör mitt liv tusen gånger bättre. så till er killar&tjejer, män&kvinnor, tanter&gubbar, släkt&intesläkt som lyser upp min vardag; jag älskar er!


Kommentarer
Postat av: Melliiss

ehm.. räknas jag med här? (a)

2010-12-14 @ 10:30:21
URL: http://malinmellgreen.blogg.se/
Postat av: ebbs

fuck no!

2010-12-14 @ 14:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0