big day coming

hahahaha alltsåå vad håller mina katter på med eller?? första gången jag kollade ut genom fönstret satt måns på en stubbe, en halvtimme senare så sitter tore där, en timme senare sitter murre där och nu sitter måns där inge! måste vara en bra stubbe det där asså..

hihi

helgen ahoooo
i fredags blev det att åka van med massa folk
åkte en sväng till hajstorp sen till mariestad
igår, efter många om och men, så körde jag på per didde ricard & adolfsson
var i karlskoga på statt, där även Arvingarna var! så det var ju ganskaaa så kul äändå
kom hem runt fyra inatt så nu är jag trött
fast har ju pluggat i fyra timmar nuuu sååatteee

bara 6 dagar kvar till STUDENTKRYSSNINGEN!!! WIIIEOOOO

jag saknar malin, som jag inte har träffat på en vecka
men det är bara en månad minus en dag kvar tills vi åker!!! WIIIEOOOO på det med :)

ne nu ska jag gå och kolla in den där stubben..

/ eee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0