böööh

blääää måndag morgon, sitter på pappas jobb och väntar på att skolan ska börja om en timme...suger verkligen att gå upp kvart i sex varje dag!
Helgen har i alla fall bestått av gurra, hälsa på folk på johans fest, film med malin & marcus och fardagsfirande hos farmor och farfar. lugn helg så att säga..
jag måste skriva av mig lite bara om det är åååkejj? ah iaf, jag blir lite sur på att bara för att man råkar göra ett fel så är det hela världen. ingen är perfekt, inte ens jag? tror att jag ska börja göra mer fel, för då blir det ingen big deal när jag gör det! jag kan faktiskt inte göra något ogjort, om jag kunde trolla så skulle jag ha gjort det.. öööh orkaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, hejdå !

/ eee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0